tiistai 21. toukokuuta 2019

10 OMAN HYLLYN HIMOTUINTA 2019 - ja miten meni viime vuoden pinon kanssa?



Haaste on aiemmin pyörinyt mun blogissa nimellä 10 oman hyllyn odotetuinta -> Mutta koska alkuperäinen idea on lähtöisin ihanalta Katrilta (Pieni kirjasto -blogi), ja alkuperäinen nimi on 10 oman hyllyn himotuinta, vaihtukoon tämä nimi nyt täälläkin. Sillä jotenkin tuo sana "himotuinta" kuvaa näitä valitsemiani kirjoja paremmin, ainakin tänä vuonna!

Viime vuoden pinon näette yllä olevassa kuvassa. Arvatkaapa monta luin? YHDEN. Ajattelin, että ainakin kolme.. mutta ei. Luin Maasin Keskiyön kruunun (joka oli hyvä!), ja aloitin kolmea kirjaa, mutta jätin ne parempaa aikaa odottamaan. Kyllä näistä edelleen himoitsen kaikkia, mutta nähtävästi himoitsen montaa muutakin kirjaa.

10 oman hyllyn himotuinta 2019


Francesca Zappia - Eliza and Her Monsters : Tämä on ainoa kirja, joka siirtyi viime vuoden listalta tällekin. Mä himoitsen tätä suuresti ja se on myös tämän vuoden Hyllynlämmittäjä -pinossani. Miten nämä hyvät kirjat ovat edelleen lukematta?

Lucinda Riley - Myrskyn sisar : Kun edellinen osa Seitsemän sisarta tuli luettua loppuun, olen himoinnut jatkoa siitä asti. Mutta tiedän jo milloin aion tämän lukea! Lähden Kroatiaan muutaman viikon päästä ja mulla on tästä kirjasta myös pokkariversio, sen pakkaan laukkuun ensimmäisenä!

Becky Albertalli & Adam Silvera - What if It's Us? : Tämä menee vähän samaan kategoriaan Eliza and Her Monsters -kirjan kanssa. Mä tyyliin ennakkotilasin tämän kirjan, koska ajattelin lukevani tämän heti. Ja silti, siellä se edelleen nököttää hyllyssä lukemattomana. Mä taisin itseasiassa lukea tätä jo n. 70 sivua, mutta jouduin jostain syystä jättämään kesken? En yhtään muista mikä tuli tielle.

Holly Bourne - Katsokaa miten onnellinen olen : Tämä on odottanut kesää hyllyssäni, sillä Holly Bourne <3 

Elina Rouhiainen - Aistienvartija : Tämä vähän hävettää, että on vielä lukematta. Edellinen osa oli nimittäin yksi viime vuoden suosikki luetuista kirjoista. Pian!

Marissa Meyer - Scarlet : Sain eilen loppuun Cinderin, tämän sarjan ensimmäisen osan. Ja vitsit kun se jäi ihan kesken! Joten odotan malttamattomana miten tämä tarina jatkuu.

George R.R. Martin - Kuninkaiden koitos : Oikeasti olisi pitänyt varmaan ottaa se ensimmäinen osa Valtaistuinpeli tähän kuvaan, mutta kun sen olen jo joskus muutamia vuosia sitten lukenut. Haluan kyllä aloittaa GOTin lukemisen alusta ja jatkaa vihdoin tähän toiseen osaan. Voi GOT. Ihan itkettää. Haluaisin siis unohtaa kaikki muut kirjat nyt ja hypätä tämän matkaan.

Magdalena Hai - Kolmas sisar : Siskoni osti tämän minulle joululahjaksi. Ja olen kuullut tästä käytännössä vain hyvää. Joten haluaisin ihan hirveästi jo tarttua tähän!

Jessica Townsend - Meinioseppä: Morriganin kutsumus : Haluaisin niin jo tarttua tähän(kin)!! Mutta maltan heinäkuuhun asti. Ai miksi? Siksi, että me päätettiin parin kaverin kanssa perustaa oma lukupiiri! Ja tää on meidän heinäkuun kirjana! Niin siistiä ja kivaa!!

Rachel Hawkins - Prince Charming : Tämä on hyllyni varmaan viimeisin ostos sen takia, että kansi on niin älyttömän nätti! Ja siis jos rehellisiä ollaan, mä oon aika heikkona tarinoille prinsseistä ja prinsessoista. Haha.



Nyt taas onnellisesti unohdan tämän listan ja palaan asiaan toukokuussa 2020 (jos muistan). Katsotaan kuinka käy!

1 kommentti :

  1. Lue äkkiä what if its us ja kerro mielipitees niin päätän sit ostanko sen vai enXD oon vähä kahen vaiheilla

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ! :)