keskiviikko 31. tammikuuta 2018

LEFFAVUOSI 2017 & TAVOITTEET VUODELLE 2018

Vuonna 2017 toin blogiini ensimmäistä kertaa elokuvat, pienellä mittakaavalla kylläkin. Oli kuitenkin hauska seurata, paljonko elokuvia tulee vuoden aikana katsottua (en ollut ennen laskenut). Asetin heittämällä tavoitteeksi katsoa 75 elokuvaa vuoden aikana. Katsotaan miten kävi...

 V U O N N A  2 0 1 7 

katsoin: 43 elokuvaa

uusintana: 15 elokuvaa

ensi kertaa katsottuja: 28 elokuvaa

katsoin eniten vuonna 2016 ilmestyneitä elokuvia: 15 kpl

kävin 5 kertaa elokuvateatterissa

vanhin elokuva jonka katsoin oli vuodelta 1990 (Ankronikka) ja uusin vuodelta 2017 (Star Wars VIII)

katsoin 8 animoitua elokuvaa

vuoden huonoin elokuva oli Divergent: Uskollinen

vuoden parhaimmat elokuvat olivat Guardians of the Galaxy vol. 2, Star Wars VIII ja Rogue One


 V U O N N A  2 0 1 8 

haluan katsoa 50 elokuvaa
käydä vähintään 5 kertaa elokuvateatterissa
katson uudelleen kaikki Potterit
katson Disneyn elokuvia 
sivistän itseäni klassikoilla joita en ole nähnyt
muistan, että kirjastoakin voi hyödyntää
katson oman hyllyn kelmuissa olevat leffat (näitä on kertynyt)



Mitä sä haluaisit nähdä tänä vuonna?

10 kommenttia :

  1. Eiii hele, nyt tää postaus sai mut muistamaan että mun hyllyillä notkuu myös leffoja ja sarjoja joissa on edelleen muovit... Ja hitto, osa niistä on ollut siellä oikeasti kauan! :D

    Mulla on taas tavoitteena 100 leffaa, saa nähdä kyllä miten käy - tiukkaa teki viimeks! Vuoden viimeisenä iltana tuli vielä kytättyä leffoja että sais varmasti tavoitteen kasaan...

    Ootan niin innolla noita uusia Marveleita (varsinkin sitä Avengers -leffaa) ja uutta Ihmeperhettä! Sit se Every Day -lefu kiinnostelee kans, mutta lähinnä siks että oon kuullut siitä kirjasta paljon hyvää! En ole edes katsonut tuon elokuvan traileria, saatikka lukenut sitä kirjaa - mutta onhan tässä vielä aikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en jotenki jaksa ottaa mitään stressiä leffojen katsomisesta :D Ja tuo 100 leffaa ei todellakaan tule kysymykseenkään itelläni, kun koulu vie niin paljon aikaa :D Joten asetin 50 joka on vähän enemmän kuin viime vuonna. Tänä vuonna tulee niin paljon hyviä leffoja joita haluan nähdä, joten en usko tuon olevan mikään ongelma :D

      Ja joo.. montahan Disneyn elokuvaa mulla hengaa muoveissa (lol miks kirjotin kelmuissa tähän postaukseen.. noh ihan sama XD).

      ÄÄ no mä kanssa odotan Marveleita kaikista eniten.. varmaan Infinity War on vuoden odotetuin! Sekä jos loppuvuodesta tulee se uus Ihmeotukset <3

      Poista
  2. Guardians of the Galaxy vol. 2 oli kyllä yllättävän hyvä! En muista olleeni ihan hirveän vaikuttunut siitä ensimmäisestä, mutta toi toka oli tosi viihdyttävä :)

    Mä odotan eniten Fantastic Beastsia, ei mahda mitään <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tykännyt siitä ekasta osasta myöskään ensimmäisellä kerralla! Mutta sit katsoin joskus uudestaan ja se huumori ja kaikki iskikin kovaan :D ja Groot on vaan paras<3

      Mä odotan myös sitä<3

      Poista
  3. Apua tuntuu, että samoin kuin kirjoja myös leffoja puhumattakaan tvsarjoista, niitä on aivan liikaa jotka haluan katsoa (uusia ja vanhoja)! Elokuvista kuitenkin Jurassic World 2 sekä Marveleja odotan ehkä eniten kuin myös monia kirjoihin pohjautuvia kuten Ready Player One, Love Simon ja A Wrinkle in Time. Muita ovat Idän pikajunan arvoitus, The Shape of Water, Guardians of the Galaxy 2 ja Justice League, jotka näin äkkiseltään tulee mieleen.

    Hitsi kun aika ja energia riittäisi tekemään kunnon koosteen viime vuoden elokuvista ja sarjoista niin pysyisin vähän paremmin kärryillä tästä vuodesta ;'D Bujo on kyllä ihana idea, innostuin siitä tänä vuonna <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Odotat paljon siis samoja leffoja kuin minäkin! :D Ja joo.. TV-sarjoja on aivan liikaa mitkä pitäisi nähdä! Ja toivottavasti energia ja aika riittää sulla, koosteita on kiva lukea! :D Ja bujo on <3

      Poista
  4. Wonder Woman ja Thor: Ragnarök on niin huippuja!!! Mä haluisin nähdä tänä vuonna Sofia Coppolan uusimman leffan The Beguiled (joka tuli jo viime vuonna) ja Ocean`s Eight:in!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Odotan noita molempia innolla!!! Pitääkin tutustua paremmin noihin sun odottamiin leffoihin :)

      Poista
  5. Mä en hirveästi jaksa katsoa leffoja, enkä edes tiedä miksi :D Elokuvissa kyllä jaksan keskittyä elokuvan juoneen ja elokuvissa käynkin tosi mielelläni, mutta Netflixistä en millään jaksa katsoa kokonaista elokuvaa loppuun asti. Mulla on oikeastaan vain kolme elokuvaa, jotka olisi ehdotonta päästä katsomaan elokuvateatteriin tänä vuonna: Fifty Shades Freed, Mamma mia 2 ja Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald :D Tykkäsin ensimmäisestä Mamma miasta tosi paljon, joten odotan niin innolla myös tuota toista leffaa!

    Pakko muuten vielä kysyä, että millasia kyniä sä käytät sun bujossa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elokuvan aloittaminen tarvitsee erilaisen asennoitumisen kuin sarjan yhden jakson katsominen :D Tiedän tunteen. Olen itse yrittänyt nyt opetella pois tuosta, koska on monia elokuvia mitä haluan nähdä ! Mua pelottaa tuo Mamma mia 2! Ensimmäinen on mun yksi kaikkien aikojen suosikki (siinä vaiheessa kun olin katsonut leffan 32 kertaa, lopetin laskemisen) :'DD Joten nyt pelottaa, että jos tuo on ihan huono. Ihmeotuksia minäkin odotan<3!

      Pigma Micronin nuo mustat kynät on kovimmassa käytössä. Sitten mulla on viisi pastellin sävyistä Tombowta.. näistä tykkään älyttömästi! Sitten perus puuvärit ja Staedtler triplus finelinerit. Välillä käytän myös Zebra Mildlinereita. =)

      Poista

Kiitos kommentista ! :)